We kijken terug op een bewogen jaar. Het eerste nieuws dat we in 2019 brachten was het overlijdensbericht van Cary Klein, een van de oprichters van de Eva Cassidy fanclub. Cary’s laatste Facebookbericht was een clip van Eva Cassidy’s ‘Autumn Leaves’.

In 2019 gebeurden ook mooie dingen. Over de hele wereld betonen muzikanten eer aan Eva Cassidy. We proberen jullie zoveel mogelijk van die optredens op de hoogte te houden. Dit jaar was de grootste verrassing het verschijnen van Eva’s prachtige intieme uitvoering van het kerstnummer ‘O Come, All Ye Faithful’. Zelfs haar eigen familie wist niet van het bestaan van deze opname af.

Oh Come All Ye Faithfull

Een neef van Eva Cassidy (zijn artiestennaam is Alan Xtra ) is ook muzikaal. Met zijn band The Hit Singles (perfecte naam!) nam hij een kerstnummer op. Iets anders dan ‘O Come, All Ye Faithful’, maar de moeite van het luisteren zeker waard!

The Hit Singles – This December (Music Video)

Mensen vragen me wel eens: ‘Hoe kan ik lid worden van jullie fanclub?’ Door ons op Twitter en Facebook te volgen en door de blogs op deze website te lezen! Gelukkig doen velen dat: gemiddeld bekijken 200 bezoekers per dag deze website. De fanclub groeit nog iedere dag!

Fijne feestdagen!

Katrina