Hoe zit het met de Eva Cassidy documentaire?

Een jaar geleden sprak onze fanclub met de Britse filmmaker Malcolm Willis over de documentaire die hij samen met Alex Fagan gemaakt heeft over het leven van Eva Cassidy. Willis kondigde aan dat The Essence Of Eva begin 2023 vertoond zou worden voor het grote publiek. Na de jaarwisseling stelden de documentairemakers de première uit tot de zomer van 23. Inmiddels is de herfst bijna aangebroken en staat er nog steeds geen datum vast. Wat de reden van dit oponthoud ook mag zijn de fans van Eva Cassidy hebben nog twee opties over: luisteren naar een van de vele prachtige Eva-albums of het lezen van de dit jaar verschenen biografie Behind the Rainbow, the Eva Cassidy story, die in het Nederlands verkrijgbaar is als Eva Cassidy, de biografie: